[O1] Problem z turbiną ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bare
    Classic
    • 2011
    • 18

    [O1] Problem z turbiną ?

    Zamieszczone przez Adam204
    długość Octavii 2 w combi i w hatchbacku
    jest taka sama

    tylko RS jest dłuższy
  • arkady
    Ambiente
    • 2010
    • 136
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #2
    [O1] Problem z turbiną ?

    Witam wszystkich.
    Zaobserwowałem ostatni w swoim aucie dziwną przypadłość.
    Po każdym odpaleniu auta turbina załącza sie dopiero po przekroczeniu 2200 obr.( do magicznych 2200 obr. jest muł ) potem dostaje niezłego kopa i śmiga aż miło. Jednak po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem powraca.
    Podłączałem auto do kompa i wyskoczył mi błąd przepływomierza, niestety nie pamiętam kodu błędu. Błędu nie dało się usunąć.
    Czy czeka mnie wymiana przepływomierza ?

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      podmień przepływkę - zobaczysz czy się poprawi :idea:
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • arkady
        Ambiente
        • 2010
        • 136
        • Octavia II (1Z3)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        Jednak po podmiance przepływki trzeba chyba wykasować jej błąd, bo inaczej nic to nie da i zostanie po "staremu" :?:
        Czy przepływka do podmianki musi miec dokładnie takie same oznaczenia jak ta z mojego samochodu ?
        Mam identyczną z okulara ale oznaczenia ma inne, czy można spróbować ?

        Komentarz

        • laurin
          Rider
          • 2009
          • 727

          #5
          No może też padać gruszka przy turbinie... ale jak błąd z przepływki wyskakuje to najpierw bym to wyeliminował...

          Komentarz

          • robekcool
            RS
            • 2009
            • 2041
            • Octavia II (1Z3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            arkady, to są zupełnie inne silniki. musiałbys sprawdzić katalogowo
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz

            • arkady
              Ambiente
              • 2010
              • 136
              • Octavia II (1Z3)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #7
              Tak, wiem że są to różne silniki, ale tak sobie kombinuję, że skoro pasuje od mercedesa...???
              Nie mam nikogo znajomego ze skodą, żeby można było podmienić, a wydać kilka stówek jak się okaże, że to nie to, trochę mi się nie uśmiecha :cry:
              Panowie, ciągle czekam na podpowiedź... Czy jak już założę nową przepływkę to trzeba wykasować błąd bo inaczej będzie "po staremu" ? i dlaczego nie można w obecnej chwili skasowac błędu przepływomierza ?

              Komentarz

              • snowar
                Classic
                • 2009
                • 15

                #8
                witam
                Osobiście po wymianie przepływki nie miałem wykasowanego błedu i wszystko chodziło ok. teraz po wykasowaniu chodzi tak samo. Czyli krótko u mnie nie miało znaczenia czy błąd był wykasowany czy nie. Acha przepływkę to mam siakąś podróbkę Dogadałem się z warsztatem żeby sprowadzili i sprawdzili' jeżeli by było coś nie w porządku to by oddali i inną ściągnęli tylko że za takie coś musiałem dać troszkę więcej niż kupiłbym na allegro . Opłacało się bo bez ryzyka, a przepłaciłem ze 30 zł.
                A co do wykasowania to nie wykasujesz dopóki przepływka nie będzie ok

                Komentarz

                • arkady
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 136
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  No właśnie. Juz wiem (od dzisiaj), że nie wykasuje się przepływki do póki nie będzie ona ok.
                  Własnie dzisiaj została rozebrana u mnie turbina i okazało się, że kierownice zapieczone jak diabli (sam widziałem po rozebraniu turba).
                  Myslę, że przepływka także nie pozostanie bez winy :roll:

                  [ Dodano: Wto 10 Sie, 10 14:03 ]
                  Dzisiaj nastał koniec moich problemów. Czyszczenie turbinki i wymiana przepływki dodały wigoru mojemu autku. Skodzina teraz śmiga aż miło.

                  Komentarz

                  Pracuję...